دیدنی های آنتالیا
نوشته شده توسط : تینا

دلفین لند آنتالیا

در کنیالییتی آنتالیا در کنار پارک آکوا سرزمین دلفین ها واقع شده است که بسیار جذاب و دوست داشتنی می باشد. در این پارک دلفین ها به مدت 1 ساعت به اجرای نمایش می پردازند. در این مجموعه دلفین های سفید و نهنگ بلوگا پرورش می یابند و حرکاتی تور آنتالیا شهریور 98 چشم گیر از خود نشان می دهند. 

دلفین لند از ساعت 11 تا دو ظهر باز است و مسافرین عزیز تور آنتالیا با کودکان خود می توانند به آنجا رفته و اوقات مفرحی را سپری نمایند.

 

 

دلفین لند آنتالیا

 

دلفین لند آنتالیا


پارک ژوراسیک آنتالیا

پارک ژوراسیک یا داینو پارک در محله گویانک در منطقه کمر آنتالیا واقع شده است. در این پارک دایناسور های مختلفی را شبیه سازی کرده اند که بعضی از آنها قابلیت تحرک و یا تولید صدا دارند و تماشا کردن آنها بسیار مفرح می باشد. تلاش شده است تا این منطقه محیطی آموزشی و تفریحی باشد. از امکانات این مجموعه می توان به رستوران، کافه، اسب سواری، استخر، فروشگاه های مختلف، سینمای 7 بعدی و ... اشاره نمود. مسافرین عزیز تور آنتالیا می توانند در این مجموعه به همراه خانواده و فرزندان خود روزی خاطره انگیزی را سپری نمایند. کفتنی است بلیط پارک ژوراسیک برای کودکان زیر 4 سال رایگان می باشد.

 

 

پارک ژوراسیک آنتالیا

 

پارک ژوراسیک آنتالیا


موزه آتاتورک آنتالیا

موسس و بنیان گذار جمهوری ترکیه، آتاتورک در شهر های مختلف این کشور تور آنتالیا مرداد 98 به مدت زمان های متفاوتی اقامت داشته که امروز تمامی اقامتگاه ها را تبدیل به موزه نموده اند. یکی از آنها موزه و خانه آتاتورک در آنتالیا می باشد که در سال 1930، آتوترک به مدت 1 هفته در این خانه اقامت داشته است که در سال 1980 بعد از مرمت و باز سازی آن را تبدیل به موزه کردند. 

در خانه و موزه آتاتورک آنتالیا تمامی وسایل و اجناس و همچنین وسایل شخصی آتاتورک نگه داری می شود. مسافرین عزیز تور آنتالیا که علاقه مند به تاریخ اقوام و ملل مختلف هستند، می توانند از این موزه دیدن نمایند.

 

 

موزه آتاتورک آنتالیا

 

موزه آتاتورک آنتالیا


شهر قدیمی کالیچی آنتالیا

از جاذبه های دیدنی شهر آنتالیا می توان به منطقه کالیچی اشاره کرد که در منطقه شرقی در امتداد ساحل زیبای مدیترانه واقع شده است. تاریخ این منطقه زیبا به دوران عثمانی ها برمیگردد و دارای معماری متفاوت و زیباست که بناهای سفید با سقفی قرمز دارد. در زمان های گذشته شهر آنتالیا ناشناخته بود و کالیچی را به همان نام آنتالیا می دانستند. اما امروزه با تفکراتی که در زمینه گردشگری و توریستی این شهر شده در کنار مدرن سازی شهر هنوز تور کیش منطقه کالیچی بافت خود را دارد که بسیار جذاب و دیدنی است.

در این منطقه جاذبه های دیدنی دیگر همچون ساعت سنگی، مسجد تکلی محمت پاشا و ... نیز وجود دارد. مسافرین عزیز تور آنتالیا که علاقه مند به پیاده روی و تماشا تاریخ باستان هستند حتما از این شهر دیدن نمایند.

 

 

شهر قدیمی کالیچی آنتالیا

 

شهر قدیمی کالیچی آنتالیا

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور کیش





:: برچسب‌ها: دیدنی های آنتالیا,بهترین تفریحات آنتالیا,جاذبه های گردشگری آنتالیا,تفریحات لوکس آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: